Google a Sklik
Marketing ve vyhledávačích - SEM

Cílení: Vaší reklamu uvidí jen relevantní publikum na základě klíčových slov

Investice: Znáte návratnost každé koruny, kterou do propagace vložíte

Zákazníci: Velká pravděpodobnost konverze při hledání Vašeho zboží či služby

Pozice: Sklik a AdWords zajistí první pozice při vyhledávaní – To přinese velkou návštěvnost Vašeho webu

Poměr vyhledávaní v ČR

70% Google a 30% seznam.cz

,,Vyhledávačky” jsou úžasné v tom, že když zákazník vyhledává Váš produkt či službu, přichází v drtivé většině provést konverzi. 

Proto je důležité, na jaké pozici ve vyhledávaní se Vaše firma objeví. Čím níže se ve vyhledávaní nacházíte, tím je menší pravděpodobnost, že zákazník navštíví Váš web a dokončí konverzi právě u Vás.

Naštěstí Seznam.cz i Google.cz nabízí možnost, jak se při vyhledávaní relevantních dotazů pro Vaše podnikání, objevit na první, druhé nebo klidně i třetí pozici. 

Má celková správa Google a Seznam kampaní za rok 2020

Investice do reklamy​
Počet konverzí
%
Návratnost investice do reklamy-ROAS

Dynamický Retargeting na Skliku

Hned po Remarketingu na Facebooku  je dynamický retargeting od Skliku nejefektivnější zpětné oslovení zákazníků, kteří si již na Vašem webu prohlíželi nějaké zboží, přidali jej do košíku nebo ho nakoupili.

Pokud máte správně nastavený DRTG, tak po návštěvě Vašeho webu zákazník (po Vámi zvolený čas) uvidí produkty, které si prohlížel na seznamu.cz a všech jeho partnerských webech(např. novinky.cz, sport.cz, prozeny.cz, idnes.cz, …..) 

Chceš vědět o tomto tématu trochu více do hloubky?